Reklamacje
Każdy produkt dostępny w ofercie objęty jest 24-miesięczną gwarancją producenta.
Jeśli w trakcie użytkowania zauważysz wady konstrukcyjne, materiałowe albo technologiczne powiadom nas o tym.
Reklamowany towar należy niezwłocznie po zauważeniu wady przesłać na adres firmy wraz z dołączonym opisem wady.
Sprzedawca ustosunkuje się do reklamacji w możliwie najkrótszym terminie, nie później niż 14 dni kalendarzowych od dnia jej złożenia.
Uwaga. Podstawą do przyjęcia reklamacji jest posiadanie paragonu.
Reklamowany towar należy przesłać na adres:
GALA
Sklep z Butami
Grażyna Gawryłowicz
CH Respan stoisko 280
ul Rejtana 53a
35-326 Rzeszów
Pełen zakres odpowiedzialności i obowiązków Sprzedawcy względem Klienta jest określony powszechnie obowiązującymi przepisami prawa, w szczególności w Kodeksie Cywilnym.Dla umów sprzedaży podstawa i zakres odpowiedzialności Sprzedawcy wobec Klienta z tytułu niezgodności produktu z umową sprzedaży są określone powszechnie obowiązującymi przepisami prawa sprzedaży konsumenckiej.